Для дитини мистецтво насамперед увиразнює найсильніші почуття та емоції, естетичні та гедоністичні переживання та найвищі цінності – почуття щастя, прихильності, любові, патріотизму, доброго ставлення, дружби тощо. Мистецька освіта в дошкільні роки – це процес і результат становлення духовності, індивідуального зростання дитячої особистості, розвитку мистецько-творчих здібностей та набуття особистого досвіду мистецької діяльності.
Допомогти педагогам у реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» зможе стаття «Мистецька освіта дітей. Традиції та інновації в оновленому БКДО». У матеріалі йдеться про етапи формування мистецько-творчої компетентності дитини та надаються конкретні поради, приклади вправ і занять для її розвитку. Читайте статтю за цим посиланням.